دکتر حسن اسدزاده

قالَ رَسُولُ الله (ص): ... بَعَثَنی مُعَلِّماً مُیَسِّرَاً. خداوند مرا اشکال گیر و اشکال تراش نفرستاد، بلکه معلم آسان گیر با شاگردان فرستاده است.

مشاوره پایان نامه‌ها
ساعت ٢:٢٧ ‎ب.ظ روز ۱۳٩۱/۱٢/۱٤   کلمات کلیدی: مشاوره پایان نامه‌ها

مشاوره پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکترا)

 

۱- جهانشاهی، ناهید (1384) بررسی تطبیقی رابطه سبک‌های تفکر با سن، جنسیت، رشته تحصیلی و میزان تحصیلات در معلمان مقاطع سه گانه ابتدائی، راهنمائی و دبیرستان شهرستان بم، دانشکده‌ی روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

2- کاشانی، آمنه (1385) رابطه‌ی حافظه‌ی فعال و پایداری هیجانی دانش‌آموزان با و بدون اختلال نارسائی توجه/ بیش فعالی، دانشکده‌ی روان‌شناسی و علوم تربیتی، انشگاه علامه طباطبائی.

 

3- یارعلی، زهرا (1386) اثربخشی آموزش روش خودآموزی کلامی بر تغییر اسناد دانش‌آموزان حساب نارسا، دانشکده‌ی روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

4- باقری، حسین (1388) بررسی رابطه رشته‌های تحصیلی با سبک‌های یادگیری و رابطه آنها با نگرش نسبت به رشته‌های تحصیلی در دانشجویان کارشناسی دانشگاه فردوسی مشهد، دانشکده‌ی روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

 5- نصیری، محمدعلی (1386) مطالعه‌ی تطبیقی آموزش و پرورش کشورهای ایران و چین، دانشکده‌ی روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

6- آب نیکی، الهام (1386) بررسی رابطه‌ی بین سبک‌های یادگیری و خودکارآمدی با شیوه‌های مقابله با فشار روانی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و توانبخشی ایران، دانشکده‌ی روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

7- باکتریا، فرزانه (1386) بررسی و مقایسه‌ی عزت نفس و مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان دختر تک فرزند و چند فرزند پایه‌ی پنجم ابتدائی منطقه‌ی 3 شهر تهران، دانشکده‌ی روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

 8- مدرکی، آمنه (1386) رابطه‌ی بین خودکارآمدی معلم، خودکارآمدی ریاضی دانش‌آموزان و عملکرد ریاضی آنان، دانشکده‌ی روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

9- عبدالله‌زاده، علی‌اکبر (1386) رابطه‌ی بین انواع سبک‌های تفکر با میزان یادگیری مبانی فناوری اطلاعات، دانشکده‌ی روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

10- هادیان، ویدا (1385) بررسی رابطه‌ی بین راهبردهای رویارویی، خلاقیت و جنسیت در دانش آموزان پایه دوم راهنمایی منطقه 12 شهر تهران، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی.

 

11- بیکی، مهدی (1385) بررسی تأثیر آموزش روش تن‌آرامی بر میزان درک و فهم دانش‌آموزان دختر و پسر نارساخوان و عادی مقطع ابتدایی منطقه‌ی 6 تهران، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی.

 

12- شاهرخی، طاهره (1385) شناخت اصول و مفاهیم بهداشت روان در محتوای داستان های قرآن کریم، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی .

 

13- گلی، روح انگیز (1385) رابطه سلامت روانی با نوع کار (مکانیزه یا سنتی) در بین کارکنان شاغل در وزارت کشور، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی.

 

14- خمسه، علیرضا (1387) بررسی نظرات معلمان ابتدائی درباره‌ی کتاب فارسی بخوانیم و بنویسیم، دانشکده‌ی روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

15- میرشکاری، خدیجه (1388) بررسی رابطه بین ویژگی های شخصیتی با میزان خطرپذیری در جوانان دختر و پسر 20 تا 25 سال شهر تهران، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی.  

 

16- رحمانی، فاطمه (1388) رابطه بین کارکرد خانواده با میزان اعتیادپذیری دانش‌آموزان مقطع متوسطه شهر تهران، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی. 

 

17- باقری، معصومه (1387) تدوین برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی و بررسی تاثیر آن بر بهبود عملکرد تحصیلی و کاهش نشانه های اختلال نارسائی توجه/ بیش فعالی دانش آموزان مقطع ابتدائی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی.

 

18- اسمی، رضا (1388) بررسی رابطه بین تماشای آگهی‌های بازرگانی تلویزیون و الگوی مصرف کودکان و نوجوانان 7 تا 14 ساله تهرانی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی.

 

19- نوربخش، اعظم (1387) بررسی رابطه جهت گیری دینی با سلامت روان در بین دانش‌آموزان دوره پیش‌دانشگاهی شهر گلپایگان، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی.

 

20- کلهری، بهنوش (1387) بررسی تأثیر تغییر سبک اسناد بر کاهش اضطراب امتحان، دانشکده‌ی روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

21- رنجبر، لیلا (1388) بررسی رابطه وابستگی به چت با سلامت روان، مهارت های اجتماعی و کارکردهای شناختی دانش‌آموزان دختر دبیرستان های شهر تهران، دانشکده‌ی روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی.   

 

22- مصائبی، اسدالله (1387) تأثیر آموزش مهارت‌های کنترل خشم بر پرخاشگری و سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان پسر 12– 15 سال، دانشکده‌ی روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

23- امیر احمدی، مهدی (1387) تأثیر انتظار معلم بر میزان پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان اول متوسطه زیرکوه قائن، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد بیرجند.

 

24- فلاح، ویدا (1387) بررسی تأثیر آموزش رویکرد عقلانی- هیجانی- رفتاری الیس بر سبک های فرزندپروری مادران نوجوانان 18 تا 13 سال شهر تهران، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی.

 

25- رضائی‌فر، الهام (1387) بررسی تغییر پایگاه اجتماعی بر روی عزت نفس و موفقیت تحصیلی در گروه های پنجم دبستان و دوم راهنمایی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی.

 

 26- مسعود انصاری، مژده (1387) بررسی رابطه سبکهای مقابله ای با اضطراب امتحان در دانش آموزان مقطع پیش دانشگاهی شهرستان کرج، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی.

 

27- هاشمی گرجی، ام‌البنین (1387) بررسی نقش منبع کنترل بر تفکر انتقادی دانش‌آموزان شهر ساری، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد بیرجند.

 

28- پورجوزی، امیر (1387) بررسی مسائل و مشکلات پژوهشی دانشگاه‌های گیلان، دانشکده‌ی روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

29- صلبی، محمد (1388) بررسی تاثیر بازی های رایانه ای بر هوش عملی و هماهنگی دیداری- حرکتی کودکان پیش دبستانی شهرستان بهشهر، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد ارسنجان.

 

 30- رضایی فرح آبادی، سمانه (1388) بررسی رابطه بین جهت‌گیری مذهبی و سبک های هویت و مقایسه آنها در دانش آموزان دوره متوسطه شهر تهران، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی.

 

31- پورحسین ملایوسفی، شهرام (1384) بررسی رابطه سبک های شناختی و شیوه های مطالعه دانش آموزان سال سوم دبیرستان ناحیه 4 تبریز، دانشکده‌ی روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

32- ورزدار، فریبا (1388) بررسی تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع راهنمایی شهرستان اسلامشهر، دانشکده‌ی روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

33- لطفی، الهه (1388) بررسی تآثیر آموزش حافظه کاری در بهبود درک مطلب دانش‌آموزان دارای ناتوانی خواندن، دانشکده‌ی روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

 34- تیماج، آیسل (1388) مقایسه فرسودگی شغلی و ویژگی های دموگرافیک بین معلمین زن و مرد مقطع ابتدایی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی.

 

35- مشتاقی شریف زاده، مریم (1388) بررسی رابطه سبکهای حل تعارض دانش آموزان دختر دوره متوسطه و مادرانشان با عملکرد خانواده آنان، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی.

 

36- اکیا، زینب (1389) بررسی رابطه سبکهای هویتی، خودکارآمدی با پیشرفت تحصیلی در دانش‌آموزان دختر مقطع پیش دانشگاهی شهر تهران، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی.

 

 37- حسنی، یاسر (1388) بررسی رابطه بین سبک های تفکر با خودکارآمدی رایانه در دانشجویان دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه اراک، دانشکده‌ی روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

38- هاشمی‌نیا، ندا (1389) بررسی موانع الگوها و رو ش‌های فعال تدریس در دو رشته کامپیوتر و حسابداری هنرستانهای فنی و حرفه‌ای شهر سنندج از دیدگاه هنرآموزان در سال تحصیلی89 - 1388، دانشکده‌ی روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

39- نادری، نسرین (1389) بررسی تاثیر پیش‌سازمان‌دهنده بر یادگیری و یادداری درس تعلیمات اجتماعی دانش‌آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی شهرستان پاوه، دانشکده‌ی روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

40- حاجی‌اربابی، فاطمه (1389)  اثربخشی آموزش مبتنی بر نظریه فعالیت بر کاهش درماندگی آموخته شده و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دختر مقطع چهارم و پنجم ابتدایی شهر مشهد در سال تحصیلی 90- 1389، (رساله دکتری) دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی.

 

41- قربانی، محمد (1389) بررسی عوامل انگیزشی و نگرشی مؤثر در پیش بینی پیشرفت ریاضیات، به منظور تدوین یک مدل ساختاری برای دانش‌آموزان پایه دوم دبیرستان، رشته‌های غیر ریاضی، (رساله دکتری)  دانشکده‌ی روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

42- بیاتی تروجنی، سمیه (1388) بررسی رابطه بین شیوه‌های فرزندپروری ماداران با اختلالات رفتاری و پیشرفت تحصیلی در دانش‌آموزان پایه چهارم و پنجم ابتدایی شهرستان بهشر، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی.

 

 43- جانبازی مشک آبادی، رضا (1388) بررسی اثربخشی مهارت‌های حل مسآله بر کاهش کمرویی دانش‌آموزان پسر سال سوم راهنمایی شهرستان جویبار، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی.

 

44- بداقی، ندا (1389) تدوین و هنجاریابی هویت جنسیتی نوجوانان 12 تا 18 سال شهر تهران، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی.

 

45- باقری، حکیمه (1388) بررسی و مقایسه تمرین‌های کتاب ریاضی پایه چهارم ابتدائی به روش حل مسآله و سنتی بر پیشرفت ریاضی دانش‌آموزان دختر مدارس دولتی ناحیه 6 شهر مشهد، دانشکده‌ی روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

46- رئیسی، عبدالله (1388) بررسی رابطه بین خلاقیت، خودشکوفایی و سلامت روانی در دانش‌آموزان پیش دانشگاهی شهرستان ملکشاهی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی.  

 

47- خادمی، حمیده السادات (1389) بررسی و مقایسه رابطه حافظه فعال و حافظه کاذب در دانش‌آموزان با و بدون اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی، دانشکده‌ی روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

48- خدادادی، امیر (1390) بررسی جایگاه تفکر انتقادی در محتوی کتاب های تعلیمات دینی دوره ی راهنمایی تحصیلی، دانشکده‌ی روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

49– امرالله، امید (1389) بررسی و مقایسه دیدگاه های مدیران و دبیران مقطع متوسطه شهر تهران در مورد نظام ارزشیابی کنونی (جدید) عملکرد مدیران و دبیران و ارائه راه کارهای موثر در آموزش و پرورش، دانشکده‌ی روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

50- جعفری، کاوه (1389) بررسی و تحلیل ارتباط عمودی محتوی کتاب های درس علوم تجربی مقطع ابتدایی در سال تحصیلی 89- 1388، دانشکده‌ی روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

51– حسینی، سید عدنان (1389) بررسی رابطه بین ابعاد کمال گرایی با ترس از موفقیت و انگیزش پیشرفت تحصیلی دامشجویان دختر و پسر کارشناسی ارشد دالنشگاه علامه طباطبائی، دانشکده‌ی روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

52– شیروانی، الهام (1389) تبیین و نقد بنیان های معرفت شناسی نظریه سازنده گرایی و مدلول های تربیتی آن، دانشکده‌ی روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

53- ربیعی‌نژاد لنگرودی، محمدرضا (1389) مقایسه میزان اثربخشی روش درمانی دلاکاتو و روش چندحسی فرنالد بر درمان اختلال خواندن دانش آموزان پسر پایه دوم ابتدایی شهر قزوین، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی.  

 

54- دهار، زینب (1389) بررسی و مقایسه عزت نفس، خلاقیت و مهارت های اجتماعی در دانش آموزان شاهد و غیرشاهد شهر بوشهر، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی.

 

55- ابتسام، پژوهنده (1385) بررسی ابعاد مختلف حافظه دانش آموزان نارساخوان و عادی پایه دوم ابتدایی شهر اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی.

 

56- عطار حامدی، میترا (1387) تأثیر منبع کنترل درونی/بیرونی بر حافظه آشکار و نهان دانشجویان دختر رشته روان‌شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد کرج.

 

57- سیدمحسنی، مهدیه (1390) مقایسه سبک شناختی (نوگرا-نوگریز) و تفکر انتقادی در دانشجویان فنی مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی.

 

58- صدری ماسوله، فرح (1389) بررسی میزان تاثیر موسیقی (ریتمیک و ملودیک) بر توجه و تمرکز دیداری و شنیداری کودکان پیش دبستانی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی.

 

59- حسن وند، بنفشه (1389) بررسی رابطه بین سبکهای دلبستگی و افسردگی دانش آموزان مقطع متوسطه، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی.

 

60- لیلا آرمودلی (1390) بررسی آموزش مهارت‌های حل مسآله بر یادگیری خودتنظیمی دانش‌آموزان، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی.

 

61- کریمی، کیومرث (1390) ارزیابی و مقایسه مدلهای تعارض و توازن کار/ خانواده در معلمان شاغل در مدارس استان کردستان،  (رساله دکتری)  دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی.

 

62- احمدی، محمدسعید (1391) تأثیر آموزش مهارت های ارتباطی بر خودتنظیمی، خودکارآمدی، عزت نفس و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه شهر زنجان، (رساله دکتری) دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی.

 

63- زمانی، خدیجه (1390) بررسی رابطه‌ی بین به‌کارگیری راهبردهای برنامه‌ریزی و مطالعه با انگیزش پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختر مقطع راهنمایی استان قم، دانشکده‌ی روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

64-  باانصاف، اسماعیل (1389) رابطه آموزش های دانشگاهی با پرورش روحیه کارآفرینی در دانشجویان کارشناسی ارشد رشته های برنامه ریزی آموزشی و سنجش و انندازه گیری در دانشگاه علامه طباطبائی، دانشکده‌ی روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

65- کاظم زاده، جعفرصادق (1389) مقایسه تأثیر رویکرد اکتشافی و تکیه گاه سازی بر آگاهی واج شناختی کودکان پیش دبستانی شهرستان ماکو، دانشکده‌ی روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

66– مالکی، زهرا (1389) بررسی رابطه بین جهت گیری مذهبی و سازوکارهای دفاعی در بین دانش آموزان دختر و پسر شهر تهران، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی.

 

67- نصیبه، خالقیار (1390) ................دانشکده‌ی روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

68- هاشمی، نرجس السادات (1389) مقایسه ویژگی های والدین پسران با و بدون اختلال بیش فعالی توجه، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد کرج.

 

69– سرایلو، زهرا (1390) بررسی تطبیقی نحوه گزینش، تربیت و استخدام مشاوران تحصیلی و فعالیتهای آنان در مدارسس کشورهای کانادا، مالزی و ایران، دانشکده‌ی روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

70- افتخاریان، حاتم (1390) بررسی میزان و عوامل رفتار گریز از مدرسه در دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بوکان در سال تحصیلی90-89، دانشکده‌ی روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

71– علی محمدی، (1389) بررسی نطبیقی کتب جامعه شناسی با مولفه های جهانی شدن از نقطه نظر دبیران زن مقطع متوسطه شهر قائم شهر، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز.

 

72-  اخلاقی، منیر (1390) اثربخشی آموزش مؤلفه‌های هوش معنوی بر میزان امید به زندگی زنان مبتلا به سرطان پستان مرکز تحقیفات سرطان تهران، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی.

 

73- فاطمی، هلیا (1390) بررسی رابطه‌ی بین هوش اجتماعی، اضطراب و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دختر مقطع راهنمایی شهر اصفهان، پردیس آموزش های نیمه حضوری، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

74- نوروزیان، شهلا  (1390) بررسی رابطه‌ی هوش معنوی و راهبردهای مقابله ای با میزان تاب آوری در بین دبیران شهر تهران، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی.

 

75- چهل امیرانی، فاطمه (1390) بررسی رابطه خشم و راهبردهای مقابله های با رضایت زناشویی در دانشجویان متاهل دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی.

 

76- موسوی، زهرا (1390) بررسی اثر بخشی مشاوره گروهی با رویکرد شناختی- رفتاری بر تغییر سبکهای دلبستگی دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه شهر تهران در سال تحصیلی 90-1389، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی.

 

77- شریعتی‌نیا، نسرین (1390) اثربخشی مشاوره انگیزشی بر اهمال‌کاری دانش‌آموزان دختر دبیرستانهای شهر اصفهان، پردیس آموزش های نیمه حضوری، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

78- معززی، حامد (1390) بررسی اثربخشی دوره های آموزش ضمن خدمت در افزایش کارایی دبیران از دیدگاه مدیران و مسولان اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی.

 

79- جعفرنیا، رضا (1390) بررسی رابطه خوشبینی و ابراز وجود با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه شهر ری، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی.

 

80- میرزائی، شهاب (1390) بررسی رابطه سبکهای دلبستگی و نگرش مذهبی با احساس تنهایی در بین دختران فراری و غیرفراری شهر تهران، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی. 

 

81- زمانیان، شکوفه (1390) رابطه خودکارآمدی تحصیلی و جهت گیری های هدفی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سال سوم راهنمایی منطقه 4 تهران، دانشکده‌ی روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

82- طباطبائی، سیدحسین (1390) بررسی رابطه مهارت‌های ارتباطی زوجین با رضایت زناشویی، پردیس آموزش‌های نیمه حضوری، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

83- سعیدی، زهرا (1391) بررسی سبک زندگی، کیفیت زندگی و عملکرد تحصیلی یا پیشرفت تحصیلی دانشجویان پزشکی دانشکده علوم پزشکی دانشگاه اصفهان در سال 1390، دانشکده‌ی روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی.  

 

84- رحیمیان، مرضیه (1390) اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر کاهش باورهای غیرمنطقی دانش آموزان دبیرستانهای منطقه 16 تهران، پردیس آموزش‌های نیمه حضوری، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

85- ذیروح، تُکتم (1390) اثربخشی آموزش حل مسآله در بهبود راهبردهای شناختی و فراشناختی خودتنظیمی دانش‌آموزان دختر  بخش میان جلگه شهرستان نیشابور، پردیس آموزش‌های نیمه حضوری، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

86- حاجی اربابی، فاطمه (1390) اثربخشی آموزش مبتنی بر نظریه فعالیت بر درماندگی آموخته شده و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع چهارم و پنجم شهر مشهد، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی.

 

87- ریحانی، فاطمه (1390) بررسی و مقایسه ویژگیهای نقاشی ترسیم خانواده در پسران پیش دبستانی پرخاشگر و غیرپرخاشگر منطقه 5 شهر تهران، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی.

 

88- حاجی اسماعیل لو، رقیه (1390) مقایسه سبکهای تفکر و سبکهای یادگیری در دانش آموزان تیزهوش و عادی دختر دوره متوسطه رشته های تجربی و ریاضی فیزیک شهر ارومیه، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی.

 

89-  مطلبی، ثریا (1390) بررسی رابطه جهت گیری مذهبی و سبکهای هویت با کیفیت زندگی دانش آموزان دختر دوره متوسطه شهر سراب، پردیس آموزش‌های نیمه حضوری، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

90- زیوری شایسته، زهرا (1390) بررسی رابطه نظام ارزشی دانش آموزان دوره متوسطه شهر تهران با سبکهای هویتی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران مرکز.

 

91- محمدی درویش بقال، ناهید (1391) تأثیر آموزش راهبردهای خودتنظیمی (شناختی و فراشناختی) بر باورهای انگیزشی (خودکارآمدی، انگیزش درونی، اضطراب آزمون) و. پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان اسلامشهر، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی.

 

92- شلالوند، عشرت (1391) بررسی رابطه سبکهای دلبستگی و طرحواره های ناسازگار اولیه با ملاکهای همسرگزینی، دانشکده‌ی روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

93- پیرساقی، فهیمه (1391) بررسی اثربخشی آموزش خودمتمایزسازی بر جرأت ورزی، دانشکده‌ی روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی.  

 

94- فلاح، سمیه السادات (1391) .....................   دانشکده‌ی روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

95- عبودیت، علیرضا (1391)   حافظه فعال   کتابداران  ...........   دانشکده‌ی روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

96- عباسی اصل، رؤیا (1391) مقایسه اثربخشی سه روش یادگیری مشارکتی (گروه های پیشرفت تیمی، جیک ساو، با هم آموختن) بر مهارت های اجتماعی و عملکرد تحصیلی در درس تعلیمات اجتماعی دانش آموزان دختر پایه دوم راهنمایی شهر تبریز، دانشکده‌ی روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

97- ابتهاج، شبنم (1391)  .............................   دانشکده‌ی روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

98- وفا، شیما (1391) رابطه بین باورهای خودکارآمدی معلم و ادراک دانش آموز از  جو کلاس درس با راهبردهای خودتنظیمی یادگیری و مقایسه آن در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه مدارس تیزهوشان و عادی، دانشکده‌ی روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

99- سعیدی، علی (1392) مقایسه‌ی اثربخشی شیوه‌های ارائه و تهیه‌ی نقشه‌های مفهومی بر درک  مطلب، (رساله دکتری) دانشکده‌ی روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

100- شکیبا، ابوالقاسم (1392) اثر انسجام متن در سطح خرد و کلان بر بهبود درک مطلب دانش‌آموزان دارای دانش قبلی کم و زیاد نسبت به موضوع، (رساله دکتری) دانشکده‌ی روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی. 

 

101- آذرنوش، زهرا (1391) اثربخشی مشاوره گروهی راه حل محور بر افزایش کیفیت رابطه ولی فرزندی، پردیس آموزش‌های نیمه حضوری، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

102- قنبری، حامد (1391) بررسی اثر آموزش سبک های اسنادی خوشبینانه بر میزان پذیرش اجتماعی نوجوانان بزه کار شهر مراغه، پردیس آموزش‌های نیمه حضوری، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

103- نقدی، مرضیه (1391) اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر یادگیری خودگردان و عملکرد تحصیلی دانش آموزان سوم متوسطه شهر یزد، پردیس آموزش‌های نیمه حضوری، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

104- بروجردی، مرضیه (1391) بررسی اثربخشی آموزش انگیزش پیشرفت بر ادراک از ساختار کلاس و درگیری تحصیلی دانش آموزان سال سوم راهنمایی شهرستان سقز، دانشکده‌ی روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

105-Pajouhandeh, Ebtesam (2011) Sociological study of relationship between social support and homesickness with depression among non domestic students,(رساله دکتری)  The Institute of Philosophy, Sociology and Law, The National Academy of Sciences of Armenia, Armenia.

 

106- کرمی، سعیده (1391) اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر منبع کنترل (درونی- بیرونی) در دانش آموزان دختر شهر کرمانشاه، پردیس آموزش‌های نیمه حضوری، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

107- زمانی، محمد (1391) بررسی اختلال های رفتاری در کودکان افراد وابسته و غیروابسته به مواد در شهر سنندج، پردیس آموزش‌های نیمه حضوری، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

108-  اسمعیلی، شینم (1392) بررسی اثربخشی آموزش امید بر کاهش فرسودگی تحصیلی، دانشکده‌ی روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

109- مروج، محمد (1392)   ...................    دانشکده‌ی روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

110- امانی، شقایق (1391) بررسی رابطه بین کیفیت زندگی مادران و سبک اسناد و انگیزه پیشرفت دانش آموزان دختر پنجم ابتدایی در شهر تهران، دانشکده‌ی روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

111- حسینمردی، نرگس (1391) بررسی اثربخشی شنیدن موسیقی بر تمرکز دیداری و شنیداری و مهارت های اجتماعی کودکان پیش دبستانی منطقه شمیرانات، دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه.

 

112- اعظمی، حسن (1391)  ......................دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی.

 

113- سلطانی، راضیه (1391) تعیین اثربخشی درمان شناختی-رفتاری بر اصلاح تصویر بدنی منفی دانش‌آموزان دختر پایه اول دوره متوسطه، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی.

 

114- طاهری، انیسه (1391) بررسی تطبیقی سیر تحولات آموزش و پرورش استثنایی در کشورهای آلمان، سوئد، ایران، دانشکده‌ی روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

115- شمسی، مرضیه (1391)  بررسی ارزشیابی محتوا و نحوه اجرای آئین نامه ارزشیابی پیشرفت تحصیلی مدارس مشمول طرح ارزشیابی توصیفی، دانشکده‌ی روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

116-  قره کوزلو، نرگس (1391) بررسی رابطه ساختاری الگوی فرزندپروری با نظام ارزشی و سخت رویی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی. 

 

117- محمدی هزاوه، نفیسه (1391) کنترل (درونی- بیرونی) و شیوه های مقابله با استرس با سلامت روان در  دانشجویان دوره کارشناسی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات فارس.

 

118- سارا، دزفولی (1391) بررسی رابطه ساختاری بحران هویت، ارزشها و عزت نفس یا رضایت زناشویی در گروه متأهلین در بازه زمانی 3 تا پنج سال شهر تهران، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی. 

 

119- زینلی، پریسا (1392) اثربخشی آموزش امید درمانی بر رفتارهای سلامت مدار و افق زمانی در دانشجویان، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی. 

 

120- سلطانی، نگاه (1392) بررسی ویژگی های روان سنجی و هنجاریابی آزمون ترسیم ساعت در دانشجویان دانشگاه آزاد شهر تهران، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی. 

 

121- جهان آرا، معصومه (1392) بررسی رابطه سبکهای مقابله با استرس و اشتغال مادران دانش آموزان دختر پایه اول ابتدایی شهر سبزوار و اختلال رفتاری آنان، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی. 

 

122- گرامی، فاطمه السادات،  (1391) بررسی رابطه ریتم‌های بدن با هیجانات تحصیلی و عملکرد تحصیلی در دانش‌آموزان دختر مقطع اول راهنمایی منطقه 12 شهر تهران، دانشکده‌ی روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

123- طارمی، سارا (1392) اثربخشی آموزش مثبت­اندیشی بر امید به زندگی و افق زمانی در دانشجویان، واحد علوم و تحقیقات تهران، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی. 

 

124- فروتن، مارال (1392)                واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی. 

 

125- سیردوله، گیتا  (1392) مقایسه مهارت اجتماعی و جرآت ورزی با شیوه های فرزندپروری (استبدادی، سهل گیر، مقتدرانه) در دانش آموزان پنجم دبستان شهر اراک، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات ساوه.

 

126-  عرب بافرانی، نازنین (1392) بررسی رابطه بین جهت گیری مذهبی (درونی و بیرونی) با وضعیت زناشویی در دانشجویان متاهل زن دانشگاه علوم و تحقیقات ساوه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات ساوه.

 

127-  آزاد ارمکی، مرضیه (1392) مقایسه رابطه سبکهای فرزندپروری ادراک شده و سبکهای هویت با نگرش مذهبی در دانش آموزان پایه سوم متوسطه شهر تهران و کاشان، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی.

 

128- اصلانی، نرگس (1392)    ...................دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی.

 

129- شریعتی، سعیده (1392) مقایسه خودتمایزیافتگی، شادکامی و کیفیت زندگی در زنان شاغل و غیرشاغل منطقه 6 شهر تهران، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات ساوه.

 

130- سجادی، رؤیا سادات (1392)   ................پردیس آموزش‌های نیمه حضوری، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

131- فضایی علمداری، فریبا (1392)    .................  دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی.

 

132- علیزاده واحد، ساره (1392) رابطه هوش معنوی با مهارت های اجتماعی و انگیزه پیشرفت در دانش آموزان دختر پایه اول دبیرستان های ناحیه دو خرم آباد، دانشکده‌ی روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

133- خلعتی، معصومه (1392) بررسی رابطه سبک های مقابله ای با شادکامی و عزت نفس در دانش آموزان دختر سال سوم دبیرستان شهر نورآباد ممسنی، دانشکده‌ی روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

134- عفیفی، حسین (1390) مقایسه کارکردهای اجرایی در نوجوانان بزه کار و عادی شهر تهران، دانشکده‌ی روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

135– نوری کوچی، حمیده (1393) مقایسه و بررسی ترس از جابجایی و مهارت های حرکتی درشت در دانش آموزان نابینا و کم بینا پایه اول دبستان، دانشکده‌ی روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

136- صفری، سعیده (1392) بررسی رابطه بین ارضاء نیازهای روانی بنیادین و سبکهای هویت یابی در دانش آموزان دختر سال اول دبیرستان شهر تهران، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی.  

 

137- میرمهدوی، بهناز (1392) بررسی رابطه فرسودگی تحصیلی با سبکهای مقابله با استرس و سازگاری اجتماعی- عاطفی در دانش آموزان دختر سال سوم دبیرستان، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی.

 

138-  صدرا، فاطمه (1392) بررسی رابطه بین مهارتهای ارتباطی و سبکهای هویت با گرایش به اعتیاد در دانش آموزان، پردیس آموزش‌های نیمه حضوری، دانشگاه علامه طباطبائی.  

 

139- سبزی،        (1392)   .......................   دانشکده‌ی روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

140- هاشم خانی،       (1392)     ............................    دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات البرز.   

 

141– روئین پور، فرشته (1392) بررسی و مقایسه افسردگی و عزت نفس در مادران کودکان مصروع و مادران کودکان عادی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد شاهرود.    

 

142- صادقی بالاجورشری، سونیا (1392) مقایسه اثربخشی درمان فراشناختی با درمان داروئی بر نشانه های اضطراب و افسردگی در مبتلایان به بیماری MS، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات شاهرود.    

 

143- مرادی، آرزو  (1392) بررسی رابطه بین دلبستگی بزرگسالان و مذهب با رضامندی زناشویی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد شاهرود.   

 

144- سعلبی فر،     (1392)     ............................    دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات البرز.    

 

145- خانم دهقانی،      (1392)   ..................... دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات ساوه.

 

146- خانم دهقانیان، .......... (1392)  ..................... دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات قزوین.

 

147- پیروزی، .............................. دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی.

 

148- حسینی بحری، سیده مرضیه (1292) بررسی تأثیر آموزش رویکرد تحلیل رفتار متقابل بر کاهش خشم دانشجویان دختر و پسر، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی.

 

149- امرایی، عاطفه (1393) بررسی رابطه آموزش ترغیبی و برنامه درسی پنهان با افت تحصیلی در دانش آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی شهرستان کوهدشت. دانشکده‌ی روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

150- بغدادی،                .....................................................                 دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات البرز.

 

151- حسنی     (1393)    کیفیت کاری                  دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی. 

 

152- قیصری    (1393)   .......................            دانشکده‌ی روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

153- سنگکی، آمنه (1393) مقایسه بهزیستی روانشناختی و کنترل عواطف در افراد اقدام کننده به خودکشی، معتاد و عادی،  دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات البرز.    

 

154- محمدی پور، محمد  (1393) بررسی عوامل ادراکات کلاسی، باورهای انگیزشی و جهت گیری هدف در پیش بینی خودتنظیمی تحصیلی دانشجویان (یک مدل علی)، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی. 

 

155- فرج زاده، افشین (1393) رابطه بین هوش معنویی و ویژگیهای شخصیتی با رفتار شهروندی سازمانی کارکنان بانک سامان در شعب تهران، .دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات ساوه.

 

156- قزلباش، .............   (1393)        ........   دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات البرز.    

   

157- جعفری، سیده مینا (1391) رابطه آموزش ترغیبی و مهارت حل مسأله با تفکر انتقادی در دانش آموزان مقطع متوسط شبانه روزی و عادی شهرستان کبودرآهنگ، پردیس آموزش‌های نیمه حضوری، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

158- پروار، رضا (1391) اثربخشی آموزش مشاوره مثبت نگر بر کاهش رفتارهای پرخطر دانش آموزان پس سال اول دبیرستان ناحیه 2 کرمانشاه، پردیس آموزش‌های نیمه حضوری، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

159- دربان باشی خامسی، طناز (1392) بررسی رابطه نگرش مذهبی و مثبت نگری با سلامت روانی دختران آنان در مقطع متو.سطه شهرستان مشهد، پردیس آموزش‌های نیمه حضوری، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

160- عرب زاده کوپانی، زهره (1392) اثربخشی آموزش والدینی بارکلی بر کاهش نشانه های اختلال نافرمانی مقابله ای در کودکان پیش دبستانی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران مرکز. 

 

161- تک، فهیمه (1393) اثربخشی داستان گویی برکاهش اضطراب اجتماعی دختران و پسران پایه ششم ابتدایی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی.   

 

162- اسحاق نیا، مهرناز (1393) تدوین و اعتباریابی مدل پیش بینی سرمایه روانشناختی دانشجویان بر اساس خودتنظیمی، بهزیستی روانشناختی و خودپنداره تحصیلی، (دکترا) دانشکده‌ی روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی.

 

163- رضایی، لیلا (1393) تبیین سهم سبک های یادگیری کلب در پیش بینی خودکارآمدی و انگیزش پیشرفت دانش آموزان دوره متوسطه شهر تهران، (دکترا) دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشکده‌ی علوم انسانی و اجتماعی.    

 

163- موسوی زاده، نوشین (1393) اثربخشی آموزش مهارت حل مسئله بر تاب آوری و راهبردهای مقابله ای نوجوانان  بی سرپرست و بد سرپرست، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران کرج. 

 

ما را از آخرین مدارج علمی و شغلی خود مطلع سازید. 

 Asadzadeh@atu.ac.ir

AsadzadehD@Yahoo.com

 09122191318